Secret Jouju Best Friends
Character
- Year of Production
- 2022
- Content Type
- Animation
- Target Age
- Kids
- Product Type
- Toys
- Production Stage
- In Production
- Detailed Genre
- Sitcom
Summary
2022년 여름, 모두가 살고 싶어하는 문화 교육 예술의 도시 ‘써니플라워시티’에 호기심 많은 소녀 쥬쥬가 이사를 오게 된다.
차브르 스쿨에 전학오게 된 쥬쥬! 쥬쥬를 향해 풋살부가 찬 공이 날아오고, 어디선가 여자축구선수 베키가 등장하여 공을 뻥 차버린다.
그것이 요리왕 마고의 푸드트럭 간판을 망가뜨리게 되고, 마고의 간판을 쥬쥬가 더 멋지게 리폼 해주면서 세 사람은 처음 인연을 맺는다. 쥬쥬는 친구들과 수다를 떨다가 요즘 영시티에서 가장 핫한 '모아니 숲 노래귀신' 에 대해 듣게 된다.
이를 엿듣던 푸드트럭 주인 마고는 자신이 데려다주겠다고 나서면서 세 사람은 늦은 밤 동쪽 모아니숲으로 향하게 되는데…
서로를 의지하며 숲 깊은 곳으로 들어가는 순간!! 갑자기 울리기 시작하는 피아노 소리와 정체 모를 여자 노래 소리까지..
모아니 숲속의 집으로 들어간 순간 그 곳에서 천재프로그래머 리나와 마주치게 된다.
그렇게 숲 속 하우스에서 역사적인 첫 만남을 갖게 된 네 명의 소녀!
하고 싶은 것도 궁금한 것도 많은 호기심 소녀 쥬쥬
싱어송라이터가 되고 싶은 천재프로그래머 리나
멋부리기 좋아하는 여자축구선수 베키
친구를 사귀고 싶은 요리왕 마고
그리고, 네 명의 모임에 합류하게 된 유일한 청일점!
자존심 쎈 패션스타일리스트 케이 까지..
외모, 집안환경, 성격, 꿈 모두 천차만별인 영시티의 5인조는
본인을 둘러싼 갈등, 걱정, 고민들을 함께 진취적으로 해결해나가고
그 과정에서 서로의 다름을 존중하고, 공감하고, 이해하는 관계로 성장해나간다!
차브르 스쿨에 전학오게 된 쥬쥬! 쥬쥬를 향해 풋살부가 찬 공이 날아오고, 어디선가 여자축구선수 베키가 등장하여 공을 뻥 차버린다.
그것이 요리왕 마고의 푸드트럭 간판을 망가뜨리게 되고, 마고의 간판을 쥬쥬가 더 멋지게 리폼 해주면서 세 사람은 처음 인연을 맺는다. 쥬쥬는 친구들과 수다를 떨다가 요즘 영시티에서 가장 핫한 '모아니 숲 노래귀신' 에 대해 듣게 된다.
이를 엿듣던 푸드트럭 주인 마고는 자신이 데려다주겠다고 나서면서 세 사람은 늦은 밤 동쪽 모아니숲으로 향하게 되는데…
서로를 의지하며 숲 깊은 곳으로 들어가는 순간!! 갑자기 울리기 시작하는 피아노 소리와 정체 모를 여자 노래 소리까지..
모아니 숲속의 집으로 들어간 순간 그 곳에서 천재프로그래머 리나와 마주치게 된다.
그렇게 숲 속 하우스에서 역사적인 첫 만남을 갖게 된 네 명의 소녀!
하고 싶은 것도 궁금한 것도 많은 호기심 소녀 쥬쥬
싱어송라이터가 되고 싶은 천재프로그래머 리나
멋부리기 좋아하는 여자축구선수 베키
친구를 사귀고 싶은 요리왕 마고
그리고, 네 명의 모임에 합류하게 된 유일한 청일점!
자존심 쎈 패션스타일리스트 케이 까지..
외모, 집안환경, 성격, 꿈 모두 천차만별인 영시티의 5인조는
본인을 둘러싼 갈등, 걱정, 고민들을 함께 진취적으로 해결해나가고
그 과정에서 서로의 다름을 존중하고, 공감하고, 이해하는 관계로 성장해나간다!
Company Profile
Character Animation Other
YOUNG TOYS INC
Since its foundation in 1980, Young Toys has been the leading South Korean toy manufacturer with proprietary animated IPs.
Its flagship properties TOBOT, Kongsuni, Secret Jouju, and Super 10 are expanding its presence in the global market, adding to its creative and innovative product lines through continuous research and development.
Its flagship boys' action property, TOBOT, has a presence in 100+ countries across the globe, and on the back of more than 4,700 mins of produced content, Young Toys has sold more than 17 Million TOBOT toys up to date.
Young Toy's, preschool property, Kongsuni, and Friends, has become the most beloved among not just in Korea, but also in other countries since her global debut in 2018. Kongsuni’s success continues all over the world.
Secret Jouju made its global launch in 2017, gaining great popularity among 4-10-year-old girls. Through fast territory expansion, it has made its successful launch in Southeast Asia and is growing to become one of the best fashion doll brands in the global market.
Super10, the first Young Toys robot boys-action brand specially targeted for the global market, will make its worldwide debut in 2 seasons of 3D animation and toys.
Young Toys will continue to actively engage in global business, and strive to develop richer and more enjoyable toys for children all over the world.
Its flagship properties TOBOT, Kongsuni, Secret Jouju, and Super 10 are expanding its presence in the global market, adding to its creative and innovative product lines through continuous research and development.
Its flagship boys' action property, TOBOT, has a presence in 100+ countries across the globe, and on the back of more than 4,700 mins of produced content, Young Toys has sold more than 17 Million TOBOT toys up to date.
Young Toy's, preschool property, Kongsuni, and Friends, has become the most beloved among not just in Korea, but also in other countries since her global debut in 2018. Kongsuni’s success continues all over the world.
Secret Jouju made its global launch in 2017, gaining great popularity among 4-10-year-old girls. Through fast territory expansion, it has made its successful launch in Southeast Asia and is growing to become one of the best fashion doll brands in the global market.
Super10, the first Young Toys robot boys-action brand specially targeted for the global market, will make its worldwide debut in 2 seasons of 3D animation and toys.
Young Toys will continue to actively engage in global business, and strive to develop richer and more enjoyable toys for children all over the world.